Student Teachers in Engineering Education.

De Rol van een (Teaching assistent) TA is de afgelopen jaren flink uitgebreid, om Toekomstige TA’s te ondersteunen en mogelijkheden te bieden om verder door te groeien is er een nieuw opleidingstraject ontwikkeld.

Met ondersteuning en input van verscheidende docenten, professoren, student teachers, huidige en aankomende TA’s is er een pakket aan trainingen en workshops samengesteld.

De rol voor Visueel verteller was om van all deze losse elementen een coherent beeld en verhaal te ontwikkelen. Hierbij was de uitdaging om een gedeelde beeldtaal te ontwikkelen voor specifieke concepten en inhoud. Deze beelden moeten tegelijk toegankelijk zijn en unieke ervaringen vatten.

Dankzij een snelle iteratieve samenwerking was het mogelijk om een groot aantal begrippen en concepten te prototypen tot een set beelden die niet alleen voor communicatie naar de studenten wordt gebruikt maar ook terugkomt in beleidsplanning en overleg tussen departementen.

Vorige
Vorige

polikliniek van de toekomst

Volgende
Volgende

Jaarplan UWV